Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Kamuflaż, folie maskujące Opla

 

 

Czwarta generacja folii maskującej: "CUBE"

 

Folia maskująca Cube

Folia "trójwymiarowa" Cube. Opracowana ok. 2014 r. Tu - na Astrze V.

Odporna na temperatury od -40 do +80 °C, promieniowanie UV i kamienie spod kół.

 

 

Trzecia generacja: "WIRRIES"

 

Folia Wirries

Stosowana w latach 2011-2013. Tu: Opel Zafira C.

Czas oklejenia samochodu: 1 dzień

 

 

Druga generacja: "FLIMMIES"

 

Kamuflaż Flimmies

Kamuflaż Flimmies. Tu: na Astrze IV w 2009 r.

Czas oklejenia samochodu: 2 dni

 

 

Pierwsza generacja: "FISHIES"

 

Folia maskująca Opel Fishies

Folia maskująca Fishies. Tu: na Insigni, premiera w 2009 r.

Po raz pierwszu użyta na Corsie C, ok. 1999 r.

Czas oklejenia samochodu: kilka dni

 

 

Techniki maskowania rozwijały się stopniowo...

 

Zamaskowana deska rozdzielcza

Początek maskowania kabin to 2008 r.

Pierwociny kamuflażu to zółta i czerwona taśma, które zasłaniały jedynie reflektory i ostre krawędzie nadwozia prototypów.

W latach 80. doszło maskowanie taśmą pasów przedniego i tylnego, a także "zmiana kształtów" bocznych okien.

Pierwszym modelem maskowanym całościowo folią była Corsa C w 1999 r.

Od 2008 r. maskowane są też wnętrza, szczególnie deska rozdzielcza (fot.).

Rok 2015 - po raz pierwszy na zegary i wyświetlacze deski rozdzielczej naklejono "folię prywatności", tak aby zdjęcia wykonane pod kątem - przez boczne szyby samochodu - były nieczytelne.

 

 

ADAM S: jak brak kamuflażu zmylił paparazzich

Zamiast maskować trudny do zamaskowania model (przyciągające wzrok felgi, wyróżniający się spojler), testowego ADAMa S oklejono skromnie żółtą i czarną taśmą ze z daleka widocznym napisem "Nauka jazdy". Wybieg sie udał i paparazzi nie zwrócili uwagi na "kieszonkową rakietę" Opla.

 

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie

Warszawa

Radom



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż rocznika 2023 SsangYong