Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opel Astra IV - pytania nt. hamulca postojowego

 

 


Doradca serwisu Opel

Masz pytanie techniczne nt. swojego Opla?

Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.

Na pytania odpowiedzieli Doradcy Serwisu Opel Dixi‑Car.

 

Pytania nt. innych modeli Opla

 

 

Czy w Astrze IV z elektronicznym hamulcem postojowym podczas wymiany klocków hamulcowych jest potrzebne  podpięcie  pod komputer samochodu,Bardzo proszę o odpowiedż.

Nie ma takiej konieczności.

Części do Astry J

 

Czy w Astrze IV z elektronicznym hamulcem postojowym jest możliwość wyłączenia asystenta ruszania pod górę?

Elektryczny hamulec postojowy można wykorzystać do tego, by zapobiec staczaniu się pojazdu z mechaniczną skrzynią biegów podczas ruszania na wzniesieniu. W sytuacji, gdy staczanie się pojazdu jest niepożądane, włączony elektryczny hamulec postojowy pozwoli użyć obu stóp do obsługi pedału sprzęgła i pedału przyspieszenia w przygotowaniu do ruszenia pojazdem w pożądanym kierunku. W takiej sytuacji należy wykonać pedałem sprzęgła i pedałem przyspieszenia normalne ruchy wymagane do ruszenia pojazdem z miejsca. Nie ma potrzeby wciskania wyłącznika w celu zwolnienia elektrycznego hamulca postojowego. Aby wyłączyć tę funkcję, należy pociągnąć w górę i przytrzymać wyłącznik elektrycznego hamulca postojowego w czasie, gdy pojazd znajduje się w ruchu, co pozostawi elektryczny hamulec postojowy włączony.

 

Po wymianie linki hamulca postojowego w ASO , hamulec nie zwalnia się automatycznie, muszę go wyłączać klawiszem. Kiedy ruszam, hamulec trzyma, aż samochód "przysiada" Opel ASTRA IV j 1,7 cdti. Czy naprawa została wykonana prawidłowo?

Zadajmy pytanie jak zachowywał się układ kiedy linka była sprawna, auto nowe itd. - wg nas i technologii hamulec ręczny po zaciągnięciu powinien odpuścić po próbie ruszenia.

Akcesoria do Astry J w sklepie Dixi

 

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

Pytania wg modelu

 

 

 

 

 

 

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!

02.2023

SUVy i crossovery SsangYong. Made in Korea. 5 lat gwarancji

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 25 000 zł.

I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.

Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.

SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).

Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl

Promocja serwisu Opel, wiosenna
Promocja Serwisu. Odświeżenie wnętrza / Dezynfekcja klimatyzacji od 77 zł. Wymiana oleju syntetyk + filtr od 399 zł. Przegląd od 749 zł.

Lista promocji
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
OT-15, OT-30, itd.

zobacz cenę przeglądu


 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong Torres, rabat, suma korzyści 23 000 zł